Ge en gåva

Församlingens och equmenias verksamhet bygger till största delen på frivilliga gåvor. Här nedan finner du de sätt som du kan vara med att bidra med till vårt arbete.

Via plusgiro/bankgiro

Equmeniakyrkan i Hestra: Plusgiro församlingen: 2 86 98-9
Bankgiro församlingen: 123-0234
Märk betalningen med "Gåva till församlingen".

Equmenia Hestra/Grimsås: Plusgiro 22 65 26-2
Märk betalningen med "Gåva till equmenia".

Via stående överföring

Vill du vara en stadigt återkommande givare kan du göra direktöverföring från ditt bankkonto till församlingen.
Du gör via din bank till Equmeniakyrkan i Hestra  på konto 4219 31 05681 (Nordea)

Swish till equmenia Hestra/Grimsås

Du kan även ge din gåva med Swish till equmenia, Swish-nummer är 123 653 72 86.

Swish till församlingen

Ge en gåva till församlingen genom Swish på nummer 1230562652. När du ger en gåva så önskar vi att du skriver en tydlig information vilket ändamål pengarna ska användas till. Tex. Månadsoffer, församlings kollekt, servering eller mission så som tex. Vitryssland mm.

QR-kod för att scanna i Swish-appen med din mobil för att bara fylla i beloppet  och var pengarna ska gå till.

Kyrkoavgiften

Via kyrkoavgiften kan du ge 1% av din årsinkomst till din lokala församling och Equmeniakyrkan.

Blankett kyrkoavgiften